http://www.bellevisage.se

Publicerat: 2008-08-25 Kl: 12:54:26 | I kategori: Mina tips

Nu har jag äntligen hittat en skönhetssalong i sundsvall.
Har funderat på att vaxa benen ett bra tag nu. Det är så himla jobbigt att behöva raka stup i kvarten och epilering gör så jävla ont, jo jag förstår att vaxning oxå gör det men det tar inte lika lång tid som epilering.

Så strax innan vi drar till thailand ska jag boka tid för vaxning!

Sen såg jag även att de utförde permanent hårborttagning, fytusan vad skönt.
Tror baskemig att jag ska spara ihop till en sån behandling.
Hela ben för 4500:- och binkinilinje för 1200:-

Väl spenderade pengar skulle jag tycka att det var om det nu fungerar?

Här är iallafall adressen till salongen:
http://www.bellevisage.se/

Kommentarer
Postat av: Sara k

jäklar va nice,de är ju nästan man måste göra de..slipper man ha sånt skit med sig=)

2008-08-25 @ 14:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback