Hmpf!

Publicerat: 2008-08-26 Kl: 16:34:54 | I kategori: Vår vardag

Ja ni, jag färgade ju håret igår.
Vilken katastrof.

Har ju lovat mig själv att alltid göra det hos frisören men nee jag glömmer tydligen bort det ibland sådär. Näämen, det är ju så jäävla dyrt. Och hemma kostar det 98:- då blir man lite snål sådär..

Aja, iallafall så hjälpte sossan mig.
Alla hål blir bra tyckte jag, haha ajo visst, vart ju inge hår över och jag orkade inte att vi skulle göra om allt så vi körde på ändå. Kan lova att det såg ut som att jag helblonderat mig.. FIINT! Nepps, såg sådär kaxigt blond ut. Det är inte jag!!

Så in på coop idag för att köpa en toning att lägga på. Ser mycket bättre ut nu men jag är inte alls nöjd (som vanligt)

Här kommer två fula bilder iaf:


   

Nu ska jag iväg och klättra i skule med Anna
Fan vad roligt det ska bli.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: krullan

men sara de blev ju jättefint ju=)

2008-08-26 @ 17:01:26
Postat av: mary

vadå är detdär efter toningen?

2008-08-26 @ 18:07:57
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Sofia

vadå det blev väl bra =)

2008-08-26 @ 18:54:25
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Tina

De blev fint ju men ja tycker du e finast i mörkt :) Hur går de för Martin i tävlingen? Kul å klättra i skule. Puss å kram Sis

2008-08-26 @ 18:55:21
Postat av: Sara

syster: jaa jag är nästan det! ska färga mörkt efter thailand :) det var jätteskojigt! och jobbigt :)

2008-08-26 @ 21:10:16
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback