Heldag med girlsen

Publicerat: 2008-08-06 Kl: 23:10:13 | I kategori: Vår vardag

Har precis studsat ner i sängen!
Idag har jag umgåtts hela dagen, det är skoj.
Jag, elin och maria tog pärlan ner till birsta för att kolla in lite kameror.
Slutade med lite shopping såklart. Två st tubtoppar, en bikiniöverdel och massa sodastream-extrakt!

Sen for vi hem och plockade upp lite mer brupps för att sen åka hem till sossan.
Där kikade vi på nå film, käkade och snackade som vanligt.
Vips, så var vi nere på skeppet allihopen och påvägen plockade vi upp en till brutta.
Tjejerna drack lite cider men jag ska såklart jobba imorgon så jag var inte kvar så länge.

 

Längtar sååååå efter min lediga helg!! Såg även att det är selånger marknad den helgen, TOPPENGREAT! 

Kommentarer
Postat av: Sara

mm! Fin bild! ;P

2008-08-07 @ 10:40:51
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Mia

HAHA you can try man ;)

2008-08-07 @ 19:49:59
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback