Duktig tjej!

Publicerat: 2008-08-18 Kl: 17:06:23 | I kategori: Vår vardag

Äntligen har jag börjat ta tag i mina projekt.
Innan jag gick ner på 30% igen så skrev jag en lapp med allt som måste göras med lägenheten.
Nu har det äntligen börjat hända grejer. Pappa är påväg hit med mina kökslådor, vi har beställt garderobsdörren (är den inte klar snart?), jag har rensat ur min garderob (martins återstår), vi har tagit bort allt spillvirke från altanbygget, börjat tvätta alla mattor/sängkläder/filtar osv..

Det återstår lite smågrejer. T.ex. fixa lite färgsläpp på kylskåtet, städa förrådet och fixa bort lite hål i väggar..
Men även de äckligaste återstår, rensa avloppet i duschen.. Det är så jääävla mkt hår där! UUAH!
Vill inte!! Kommer kräkas flera gånger om...



Blev lite kläder till övers..
Någon som vill ha? Kom och ta!

Kommentarer
Postat av: maria

vad duktigt du är Sara, måste också börja rensa här hemma :) okej, vi får hoppas på att han hör av sig snart då:o) tur att mobilen inte hade försvunnit =/ =)

2008-08-18 @ 17:21:50
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Sofia

dina kläder? ;) ge mig :D

2008-08-19 @ 11:57:25
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback