88 dagar kvar..

Publicerat: 2008-08-04 Kl: 19:13:47 | I kategori:

.. tills vi beger oss till thailand.
Har börjat förbereda litegranna. Idag damp det ner en bok med lite tips på sevärdheter osv i thailand.
Har även fyllt i ett formulär om att vaccinera mig inf resan, inom 3 dagar skulle doktorn höra av sig :)
Sen köpte jag även ett par högtalare som passar till både samsung mobiler, sony ericsson mobiler och mp3spelare så alla kan använda sig utav den. Och snart ska jag iväg och hämta ut ett par hörlurar jag ska ha på resan, hihi.


Ett par vita WESC-lurar med gulddetaljer, viktigt! haha

Nu ska jag bege mig mot ok för att hämta ut paketet och sen ut till stugan för att umgås!
Saknar mysen!

Kommentarer
Postat av: Alx2

Alltså, en sån där vaccinatonsspruta som man behöver ta finns ju att köpa på apoteket, det gjorde iaf vi när vi åkte till domini. Sen får man ta sprutan själv. Blir billigare än att göra det hos doktorn=)

2008-08-04 @ 21:30:01
URL: http://dixii.blogg.se/
Postat av: alxandra

Hehe=) Johannes pappa ska göra på mig iaf, han har varit undersköterska eller sjuksköterska eller vad det nu var så, är ju bara i armen endå :P

2008-08-04 @ 23:51:43
URL: http://dixii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback