Vem är jag?

Publicerat: 2008-04-18 Kl: 15:06:15 | I kategori: Vår vardag

Vad heter du? Sara
Mellannamn? Johanna
Vart bor du? Härnösand
Trivs du där? Jaa
Brukar du läsa horoskop? Njae, har ingen tidning.
Har du körkort? Japps
Äger du några converseskor? Neru
Favoritdjur? Linus
Vad spenderar du dina pengar på? Hyra, Mat, Kläder, Inredningsgrejer
Festar du mycket? Väldigt sällan
Antal kuddar i sängen? 4 tror jag
Äter du frukost? Ja, när jag jobbar iaf
Kan du baka bullar? Ja, med hjälp av ett recept så
Har du varit med i scouterna? Nej
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc donald's eller burger king? Donken, elmaco chicken, nachos och guaca <33
Är du allergiskt mot något? Tror inte det
Äger du ett busskort? Ne, inte längre.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Dricker inte mjölk, men gör oboy av grön mjölk.
Vad åt du till frukost? Har inte käkat nåt ännu
Hur ser du ut idag? Risig
Vad såg du senast på tv? Minns inte
Hur svarar du i mobilen? Hallå eller halloj
Vem ringde du senast? Martin
Antal timmar sömn inatt? Tilräckligt
Sov du ensam? Självklart inte
Brukar du snusa? Icke
Vad är det på din favoritnattmacka? Saltat smör och hushållsost, mums.
Tycker du om din pappa? Självklart!!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Martin
Såg dig gråta: Jag minns inte ens när jag grät sist
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Det är väl aldrig någon som skäller på mig?:D
Skickade ett e-mail till dig:  Buzzador

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Verkar vara på g nu
Sjungit: Haha ja.
Sagt "Jag älskar Dig": Tro inte det :/
Velat säga till nån att du älskar den: Ja
Träffat någon ny: Verkligen inte
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

SENASTE:
Låt du hörde:
La nog inte märke till namnet
Film du såg: Öh, ha ingen aning
Sak du stal: Jag stjäl inte
Mat du åt: Sötpotatis och lövbiff
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har nog aldrig gjort det
Människa du slog: Martin kanske, på skämt såklart :O
Stora bussresa: hum, måste nog va när vi åkte buss till sthlm med skolan.
Långa telefonsamtal: Hmm.. vettetusan
Senaste dusch: Herromdagen
Senaste inköp: En mössa och en ljusgrunka
Senaste irritation: Det var nog när martin inte ville följa med mig och byta ett par skruvar, haha.
Senaste glass: En vecka sen kanske, när vi åt våfflor.

FÖRSTA:
Första bästa kompis:
zanda
Första jobb: köksbiträde i gbg
Första inhandlade skiva: spice girls kanske :S
Första begravning: Lennarts
Första piercing/tatuering: Naveln i 14års ålder/en vid höfen vid 17års ålder.
Första fiende: Haha, ööh.. tro inte jag har någon?
Första stora resa: Cypern när jag var någon månad gammal ;)

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
Verkligen inte
Dricker du: Såklart, annars blir jag så törstig
Vad är du mest rädd för: Att någon som står mig nära ska gå bort
Vilka kläder sover du i: Underkläerna, ibland i mjukis när jag fryser.
Vart vill du gifta dig: Haha, har inte direkt funderat i dem banorna. Är ju inte så sugen på att gifta mig.
Vem hatar du mest: Det är ganska många det. Mördare, langare, våldtäcksmän osv.
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja?
Gillar du att ha folk omkring dig: Nja, några kanske
Är du ett hälsofreak: Inte direkt
Är du ensam nu: Ja :(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Svängiga låtar
Vill du gifta dig: Nja, vet ju inte om jag vill det. Det beror lite på hur peronen friar! ;)
Vill du ha barn: Ja för tusan, några stycken!:D
Kommentarer
Postat av: miaa

tyckte du va lite stygg mot siri på favoritdjur.. :(

2008-04-18 @ 17:28:39
Postat av: sara

men så är det! linus kommer alltid vara min nummer ett.

2008-04-19 @ 00:03:00
URL: http://sawja.blogg.se
Postat av: Miaaa

den får nog gott hänga kvar där för de priset.. över tretusen hänger uppåner så man vill liksom inte byta :((((

2008-04-21 @ 11:54:23
Postat av: Sofia

haha köp en häst då vetja ;) ha utanför lägenheten! :D hahaha

2008-04-21 @ 16:50:05
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback