Grattis mamma!

Publicerat: 2008-04-10 Kl: 22:02:15 | I kategori: Vår vardag

Idag fyller min kära mor år, så har varit där nu ikväll och grattat henne.
Blev lite knas med presenten men hon vart nöjd och glad iaf, som tur är.
Hon är egenltigen värd mer men jag har inte riktigt ekonomi för det..
Någon gång ska jag köpa nåt riktigt fint till min kära mor och far såklart, för att visa min tacksamhet.
Så här säger ju alla, men mina föräldrar är baskemig bäst. Allt stöd man får! Tack!

Hade inte käkat något idag, glömde liksom bort lunchen så jag smällde nog i mig 4 bitar smörgåstårta, var skitgott kan jag lova. Älskar smörgåstårta, men tänk några skivor avokado till det med, mmmmmmm!

Även jag fick som en liten 'födelsedagspresent' idag, fast i förskott då :P haha nämen, hade fått deklarationen.
6700 kr rikare blir jag efter midsommar, det tackar man inte nej till. Det är fasen bra att dra lite mer än nödvändigt i skatt, det blir som att man sparar fast man inte märker av det. Skitbra!

Har varit lite less idag oxå, en tjänst ledig på service nu. Blir dock inte så jag får den. Ser inte ljust ut iaf. Man får tydligen inte jobba varje helg, är inte "lagligt". Så jag är ganska förbannad.. Jag menar, när jag inte får jobba under veckorna så sitter jag ju bara och längtar efter att få jobba på helgerna, jag vill ju jobba då!! varför får jag inte det?
Måste ta och snacka med chefen på service. Inte rättvist om de tar in någon annan.

image76

mammsen och jarå.
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha! och jag som har jobbat över 20 helger i sträck:S Ooooolagligt:P

2008-04-10 @ 23:04:35
URL: http://dixii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback