Mysdag

Publicerat: 2013-05-17 Kl: 22:38:17 | I kategori: Vår vardag

Äntligen ledig efter massa utbildning och jobb. Och passande nog tror jag sommaren kom idag. Barnen har sprungit nakna ute på gården och jag har solat och fått färg, älskade sommar!

Har gjort sju stycken pajer tills nästa lördag då det blir kalas för gubben. Himla mysigt när hans släkt och min släkt samlas :) så det längtar vi till.

Vi var och skjutsade mamma/mormor till Midlanda ikväll och då passade vi på att åka på blomsterlandet för att köpa jordgubbsplant för min kära syster och svärmor har fixat pallkragar åt oss som vi kan odla i. Håller på att fixa en massa på gården i år och det blir toppenbra. Fattas bara ett växthus! det vill jag verkligen ha. Sen ska vi fälla några träd (7 björkar), gjuta en trapp ner mot källarn, vill ha ett staket mot grannen och en grind vi kan stänga när vi åker bort. Många idéer har jag minsann. ;)

Iallafall när vi skjutsade mamma/mormor ikväll så åkte vi och ställde oss så vi kunde titta när planet lyfte och barnen tyckte det var så spännande. Direkt efter så lyfte ett till större plan så vi stod en bra stund och bara pratade och kikade på planen som flög iväg. Så mysigt! Längtar tills vi sticker iväg nästa gång. Det är dock 1,5 år kvar, men det går fort och barnen hinner bli större och uppskatta det mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback