Packar och donar

Publicerat: 2013-07-16 Kl: 15:07:06 | I kategori: Vår vardag

Precis packat upp allt vi haft med oss till övik i helgen och nu packar vi om för att åka och bo i husvagn i Dalarna. Vi börjar i Orsa och möter sen upp några vänner i Leksand. Sen får vi se vart vi far.

Innan vi far hem så stannar vi i oxviken nån/några nätter där barnens farmor och Janne har stuga. Då vill jag åka till trollska skogen med barnen med. Var på nåt liknande nu när vi var i övik, källarbackens sagoskog, jättemysigt var det :) dock sov Milo hela tiden så han missade allt.

Nä nu ska vi packa vidare så vi kan sticka iväg efter middagen. Imorgon ska det tydligen bli toppenväder :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Jasså? Jaa jag har hört at kroppen rensar sig själv dagarna innan förlossningen, och skulle min kropp göra det så kommer jag nog inte ta lavemang. Men skulle det inte hända, om man typ inte "gått på toaletten" på någon dag så känns det som att jag kommer att ta det för att undvika pinsamheter ^^

Men vet inte hur jag ska göra som än, det visar sig om någon vecka :)

2013-07-16 @ 15:37:31
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Frida

Han är väldigt duktig på att pratar faktiskt. Även om allt är nej nu. "Vill du ha en glass Vilmer?" "Näää" sedan kommer han och ställer sig och väntar haha. Vad mycket roligt ni har gjort i sommar. Hälsat på folk hit och dit :) mysigt

2013-08-14 @ 07:01:13
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Sara

Ja, vi har testat det flera gånger men han sätter sig bara och vill verkligen inte gå :(

2013-09-16 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback