Äntligen

Publicerat: 2013-02-21 Kl: 10:49:07 | I kategori: Vår vardag

Vet inte hur länge jag varit sjuk nu. Är då sjukt leds på att inte ha någon ork till något. Men idag börjat jag känna mig lite bättre. Har inte ont i bihålorna och har orkat dammsuga hallen och trappen som såg ut som ett bombnedslag. Är det bara jag som får världens ångest när jag inte orkar städa hemma?

Hade influensa med hög feber för två veckor sen och orkade bara ligga i soffan/sängen. Såg hur tvätt/disk högen växte, alla leksaker, dammtussarna.. Och nu har jag haft bihåleinflammation som gjort att jag tappat ork och inte kunnat böja mig framåt och plocka upp saker. Det är hemskt!!

Men snart är vi på banan igen allihopa :) idag ska jag och Joline lyxa till det och gå på bio, vi ska se på lilla Anna och långa farbrorn. Ska bli jättemysigt :) och joline ska få sluts tidigare på dagis så vi hinner i tid.

Har varit i kontakt med förskola här ute i Älandsbro så nästa vecka ska vi göra ett besök där, träffa personal och se hur lokalerna och så är. Joline är kluven om hon vill byta. Helst vill hon vara med sina kompisar och det förstår jag men kika kan vi alltid göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback