Inskolning

Publicerat: 2013-04-17 Kl: 15:27:04 | I kategori: Vår vardag

Denna vecka håller både Milo och Joline på att inskolas på dagis.

Joline har ju bytt dagis så jag var med henne på nya dagis i måndags. Det gick så bra så hon tyckte jag kunde åka ifrån en sväng. Milo var med pappa till övik medans vi var där.

Igår lämnade jag Joline själv på nya förskolan och gick med Milo upp på hans avdelning :) där vi var tills efter lunch, gick jättebra för honom och han klickade bra med sina fröknar. Joline trivdes hon oxå och det hade gått jättebra.

Idag lämnade jag Joline igen och Milo och jag gick upp på linet och idag var första dagen han skulle vara med på vilan. Trodde inte att han skulle kunna somna på en madrass men det tog bara några minuter så sov han så sött i en timma. Duktig kille. Så stolt över mina duktiga ungar!

Nu ser vi fram emot sommar och att vara ledig tillsammans igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback