Tavlor

Publicerat: 2012-05-18 Kl: 07:52:46 | I kategori: Vårt hem

I samma veva som jag beställde en ny bloggdesign av www.annaform.se så beställde jag även tavlor till Lillgubben.

De kom för ett tag sen och när jag var på Ikea så köpte jag ramar. Blev så himla fint! Nu längtar jag ännu mer tills hans rum är klart. Vill ju pyssla och dona där. Men det verkar dröja..

Vi upptäckte ju ett läckage när jag började riva där inne. Beror på samma fel som i badrummet, att luftspalt saknas. På måndag ska vår mäklare höra av sig för vi har lämnat in besiktningsprotokollet till han. Vi hoppas vi får nån slags ersättning då det är enorma summor som måstes ut på att åtgärda det.. Dolt fel eller besiktningsmiss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vilka fina tavlor! Det där måste jag verkligen kolla upp tills det är min tur :D

2012-05-18 @ 14:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback