Nöjd

Publicerat: 2012-05-12 Kl: 14:48:31 | I kategori: Vår vardag

Har vägt mig idag och jag är riktigt nöjd. Tittar jag mig i spegeln så är jag också nöjd nu :)

48kg var min inskrivningsvikt och då var jag inte speciellt nöjd med hur jag såg ut. Joline åt i princip upp mig när hon ammade och sen har jag aldrig kunnat gå upp till min normala vikt på 52kg.

62 kg vägde jag vid mitt sista besök hos BM så 14 kg lyckades jag lägga på mig.

Nu väger jag 55kg och det kan jag gärna fortsätta med för min del men jag vet att när amningen är över så kommer jag tappa 2-3kg i bröst :P hoppas dock inte det!

Här kommer den absolut sista bilden på magen och en bild från idag!

Kommentarer
Postat av: Krullan

Du är så fin Sara! Jag hoppas du får stanna där du är nu så du känner dig nöjd och glad:) ses om nå timmar:) kram

2012-05-12 @ 15:35:00
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Sara

Klart du ska vara nöjd! Du är jättefin! :) Du var såklart fin innan också, men kul att du känner dig nöjd nu :)

2012-05-16 @ 13:20:57
Postat av: Frida - mamma till Elsa & Vilmer

Tack.



Men Gud vad smal och fin du är! Jag ser fortfarande gravid ut!

:)

2012-05-16 @ 22:11:44
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback