1 månad

Publicerat: 2012-05-10 Kl: 13:05:11 | I kategori: Vår vardag

Ja nu är det en månad sen jag funderade på när bebisen tänkte komma! Inte förrän halv 6 på kvällen så gick ju vattnet och vi började packa ihop oss för att åka till förlossningen :-)

Tänk att vi haft vår lilla kille hos oss i en hel månad, tiden har gått så himla fort. Vi har inte direkt fått in några rutiner än utan vi provar oss fram och det funkar ju det med.

Idag var vi på BVC och Milo har gått upp till 4155g och är 52cm lång. Verkar som att han får mat så det räcker iallafall, var skönt att få det bekräftat.

Han har följt med blicken sen han var 3 veckor ungefär, han skelar fortfarande väldigt mycket :-) så gulligt!

Nätterna börjar ordna upp sig nu, känner mig utvilad när jag vaknar och det är ju huvudsaken. Nu sover han 3 timmar innan han vill äta igen. Ger han ett mål ersättning på natten eftersom han har haft svårt att bli mätt då. Helst skulle jag skippa ersättningen för det är ju bökigt om man jämför med att amma. Han sölar så mycket när han äter flaska och det tar sån tid. Sen ska maten vara rätt temperatur och flaskor ska rengöras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback