Workin'

Publicerat: 2012-06-30 Kl: 23:53:16 | I kategori: Vårt hem

Idag har jag jobbat mitt första pass på tre månader. Var supernervös att jag skulle ha glömt allt men det satt som en smäck ;-)

Var hur kul som helst och jag tror man blir bättre mamma om man får sakna de små lite med. Var bara fem timmar jag var borta. Milo fick ett litet mål ersättning av pappa och när jag kom hem var det lagomt till nästa mål mamma-mat :-)

Imorgon ska gubben och plattsättarn kakla hela dagen så då lär det hinnas med en del, skönt. Är en och en halv vägg klar redan. Ska bli så underbart att få klart nångång. Är lite sugen på att börja pyssla på i trädgården, göra lite rabatter oså :-) har en plan på att göra en hörna med pallkragar som jag ska sätta jordgubbar och lite allt möjligt ätbart i och ha bärbuskar och träd runt om där barna kan gå och plocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback