Myskväll

Publicerat: 2012-06-01 Kl: 16:12:16 | I kategori: Vår vardag

Igår var det myskväll med film och gotta hos Krullan. Var supermysigt och kul att få prata av sig lite :-) hyrde en film men det vart inte jättemycket kollat på den tyvärr ;-P

Hade med mig Milo såklart och Malin hade med sig Hilda som är precis på dagen en månad yngre än Milo! Det är läskigt hur mycket det skiljer på bebisar på bara ynka en månad. Milo såg så himla stor ut och han ville vara vaken och med medans Hilda ville sova mest :-)

Tänk när Sara x 2 och Zandra får sina små i september! Då kommer Milo vara en jätte i jämförelse. Men om ett år kommer det inte märkas. Är bara första året det händer så otroligt mycket. Tänk att för tre år sen väntade jag mitt första barn precis som dem och här sitter jag nu med två guldklimpar <3 tiden har gått så sjukt fort!

På tisdag är Milo 8 veckor gammal och nu jollrar och ler han mer och mer. Så himla kul att få respons när man bebispratar med honom ;) nu väntar vi på pappan i huset för att sen fara till stan och gå på marknad/tivoli, ska bli supermysigt. Idag jobbade gubben även sista dagen innan pappaledigt/semester. Så nu är vi hemma båda två tills i oktober :-) MYS!

Hemmapappa och hemmamamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback