Hellu

Publicerat: 2012-06-27 Kl: 00:17:04 | I kategori: Vår vardag

Har haft riktigt svårt att sova på kvällarna ett tag nu. Vet inte om man gör för lite på dagarna kanske :P får se om jag sover bättre på lördag då jag ska jobba för första gången på 3 månader.. Ska hjälpa till 3 pass i sommar, det känns lagomt och bra :-)

Nu sitter all panel uppe på väggarna i badrummet och badrumsmöblerna har kommit. Imorgon får gubben hjälp att börja kakla :-) är tydligen lite små svårt med våra plattor som är så stora! 30x60cm. Men bra blir det! Nu är det nära...!!...

Joline har åkt på vattkoppor! Hon trodde det var myggbett och det ser nästan ut som det. Det har kommit i pannan, på ryggen, på magen och på benen.. Flera stycken. Bara sådär, har inte sett dem tidigare under dagen, superkonstigt. Nu hoppas vi att de försvinner lika fort som de kom. Milo har fått feber så undra om han blivit smittad med, får vänta och se.

Jag har haft både vattkoppor och bältros så jag borde klara mig :-) synd att detta skulle komma precis just nu. Hade velat träffa en vän som är hemma på besök med sin dotter. Synd att de bor så långt bort! Är så kul att det äntligen börja komma lite bebisar i mitt tjejgäng :-) längtar till hösten när de tre andra ongarna kikar ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är de andra som ska få barn? så kul!

2012-06-27 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback