Passa er!

Publicerat: 2012-07-03 Kl: 16:28:17 | I kategori: Vårt hem

Har inget gott att säga om Salong Credo i Härnösand!

Mamma tipsade mig att gå dit för det var billigt och hon var duktig. Dock sket det sig totalt för mig för hon gör tydligen skillnad på folk och folk. Mamma har betalat för färg + klipp 600:- och två färger + klipp 800:- tvätt + styling 190:-

Men jag slingade+färgade+klippte och fick betala 1470:- och en styling på mig skulle gå på 1000:-

Dock står det inget FRÅN på prislistan så det ska ju innefatta alla personer!!! Så jävla leds för jag hade inte råd med det! Sen blev jag mörkgrå i håret fast jag bad om askblond. Och pricken över i:er är att jag höll på att få whiplash skador för hon drog så i mitt hår att jag trodde huvudet skulle fara av.. Man kammar väl inte håret när färgen sitter i?!?!?

Så förbannad och ledsen..

Kommentarer
Postat av: alex

gå tillbaka och säg att du inte var nöjd och sedan visa prislistan! sånt är förjävligt!

2012-07-04 @ 09:01:30
Postat av: Mikaela

Du borde ju inte behöva betala om hon gjort så där? Du fick ju inte vad du bad om?

Gilla inte läget!

2012-07-05 @ 13:59:35
URL: http://pickadoll.org
Postat av: Sara

Ja, det är verkligen sjukt jobbigt! :( Hade det varit varmt hade jag nog fått legat i isbad hela dagarna ;)

Jo, när jag tänker logiskt så vill jag ju såklart inte att han ska komma för tidigt. Var mest i affekt jag skrev det där ;p

Fast jag känner mig som världens latmask om jag inte gör något och stackars Rille gör tillräckligt redan tycker jag :(

Ja, det vore jätteskönt att träffas och få snacka av sig! Jag hör av mig på sms :) kram

2012-07-11 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback