Mycket nu

Publicerat: 2012-07-23 Kl: 22:24:58 | I kategori: Vår vardag

Känner att det är mycket nu. Hinner inte riktigt med att kika in här men ska göra ett försök nu.

Har haft en mysig ledighet hittills, har varit en sväng med husvagn, varit på stadsfest, fiskat, varit i stugan.. Men saknar värmen nå fruktansvärt. Känns som man går och väntar på sommaren! När ska man inse att halva sommarn gått utan nån värme. Tråkigt!:(

Till helgen gifter sig Niclas syster! Vet att det kommer bli otroligt fint och att vi kommer gråta några tårar :) ända gången jag är lite ledsen att jag ammar. Men det löser sig :-) han får äta ersättning på kvällen och dagen efter. Får se hur jag känner, skulle vara gott att dricka nåt lite roligare än cola. Men roligt kan jag ha utan alkohol, det är jag inte orolig över!

Sen veckan efter åker vi till furuvik igen, ska bli kul. Hoppas att det inte regnar denna gången, då går det nog bättre med husvagnandet ;) är inte riktigt min grej! Åker hellre utomlands och äter restaurangmat en vecka än att stå och trängas i en husvagn.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den där nedersta bilden på barnen måste vara bland den mysigaste jag sett. Ljuset, tonen och allt är så fint (fotonörden, haha)

2012-07-24 @ 22:59:37
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback