Turkiet

Publicerat: 2012-08-16 Kl: 23:05:55 | I kategori: Vår vardag

Mindre än en vecka tills vi sticker till varmare breddgrader. Vi har bokat all inclusive och det är första gången jag bor på ett sånt hotell.. Har googlat en del på hotellet och det är bara massa plus!

Joline kan hämta glass när hon än behagar, känns skönt att slippa tänka på att beställa mat osv för det finns framdukat bara att hämta. Ska bli helt underbart. Vi behöver verkligen semester från semestern!!

Joline har kommit in i någon ny period så min hjärna är helt slut dygnet runt. Det ska skrikas, bråkas, tjatas, inte sova, inte äta, kissa på sig, bäras, väcka lillebror.. Hon kan vakna på nätterna och gallskrika, går inte att trösta eller att få nån kontakt med henne överhuvudtaget.. Tillslut kan hon somna för att sen vakna efter några minuter igen. Men i mammas och pappas säng går det minsann bra :p då sover hon hela nätterna utan ett ljud.

Detta har blivit efter att lillebror kommit till världen. Läste nåt om att vissa barn tar ett litet kliv tillbaka i utvecklingen innan de tar ett språng i utveckling. Känns faktiskt lite så för min tjej. Och som mamma blir jag förvirrad och frustrerad för jag vet att hon kan saker som hon håller på att tjafsa, skrika och gnälla över.. Ah, det är inte lätt. Bägaren rinner över ofta. Måste jobba på längre tålamod...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men så skönt att åka iväg, hoppas ni får riktigt kanonväder! :)



Vart i Turkiet åker ni?

2012-08-22 @ 12:37:25
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback