Budgivning

Publicerat: 2010-10-21 Kl: 09:08:25 | I kategori: Vår vardag

Idag så avslutas budgivningen på vårt radhus.
Vi är jättenöjda med buden och snart så kan vi flytta :) Idag ska jag sticka och köpa tapeter till huset. Har hittat några på REA ;) Jättefina och passar huset utmärkt. Lite äldre stuk på dem fast ändå moderna. En av tapeterna ska vara i gästrummet och en i hallen uppe.

Vi var ut till huset igår för att säga vad vi vill ha kvar och inte. Typ stora brädhögar under altanen = vill inte ha kvar! Fick samma känsla som alla andra gånger vi varit där. Känns så ombonat och mysigt där. Nu hade de tagit bort alla möbler men ändå så känner jag, här vill jag bo! och det ska jag ju :)

Snart är det dags för oss att börja packa med. Har redan rensat bort massa sängkläder,gardiner och dukar som inte har använts dessa 1,5 år. Det var skönt :) Mindre att packa sen.

Nu är lillan på dagis, det var fotografering idag så hon fick börja tidigare än vad hon skulle. Egentligen skulle jag lämna henne kl 11 eftersom jag börjar kl 12 på Media Markt. Men nu hinner jag ju uträtta mina ärenden ifred, det är ju skönt ;p fast det känns tokigt att vara hemma utan henne och jag saknar hon såå. När jag skulle lämna hon så klammrade hon sig fast vid mig och ville inte gå till fröken, sa bara "neeee" hela tiden :( Gógumman!

Vad hade jag gjort utan min dotter? Hon är verkligen mitt hjärta! Lillälsklingen <3
Kommentarer
Postat av: Inez

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 16:17:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback