Ett tag sen

Publicerat: 2010-01-14 Kl: 12:15:58 | I kategori: Inköp och inspiration

Nu var det ett tag sen igen..
Har som ingen inspiration alls egentligen. Våra dagar bara flyger förbi och jag hinner inte bloggen direkt, eller jag prioriterar inte den. Men iallafall, idag ska vi vara själv hela dagen. Eller jolines mormor kommer förbi en liten stund strax innan hon åker och jobbar och gubben har varit hemma på lunch men efter jobbet ska han bli bjuden på middag och se på hockey med nån leverantör. Så vi får en tjejkväll själva. Det blir mysigt det med men mysigare när gubben är hemma.

Vi har ju beställt soffa och sålt iväg skinnsofforna så nu har vi fått låna en soffa från mio och det är jag väldigt tacksamför men fytusan vilken soffa, haha. Hård och jävlig. Känns i ryggen kan jag lova :P Vi är redan less efter en vecka, illa. Hoppas verkligen vår soffa kommer hem nångång, skulle ta extra tid för vi ville ha den spegelvänd plus att vi vill ha vanliga plymåer istället för kuvertkuddar, jag vet hur dem kommer se ut efter ett tag. De kommer ligga lite här och var och de tappar alltid formen efter ett tag, plymåer är mucho bättre.

Men iallafall, nu måste vi köpa nytt soffbord med eftersom det vi har är för stort. Skulle vilja ha ett i ek eftersom vi har ek i vardagsrummet och sen skulle jag vilja ha en hylla under bordsskivan där man kan ha datorn, korgar med alla prylar som annars ligger bordet.

Hittade ett på EM nyss.


Nåt sånt här vore inte fel.. Måste vara fyrkantigt eller runt för annars får det inte plats mellan divanen och schäslongen.
Någon som har något tips på liknande bord? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback