Fiika

Publicerat: 2009-05-27 Kl: 10:20:50 | I kategori: Mina vänner

Nu ska jag börja göra mig iordning för jag ska träffa bruppsen.
Vi ska minsann fika på tullportens och jag SKA ha en sån dära blåbärsbakelse, har varit sugen på den hur länge som helst nu. Började när jag var med krullan och köpte tårta för att det var nån på hennes jobb som skulle sluta. Hon köpte en sån blåbärstårta och då bestämde vi att vi skulle dit veckan därpå för att fika tillsammans alla brudar.

Synd att det är sånt pissigt väder idag bara, hade velat suttit ute och solen ska lysa på en så det bränns på huden, hade varit skönt. Men det kanske går att sitta ute ändå, har ju inte kännt om det är vamrt eller kallt ute så.

Måste rappa nu, duscha och hela faderullan..
Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ville också vara med och fika ;( Dumma, dumma jobb!!

2009-05-27 @ 13:03:21
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback