Bio

Publicerat: 2009-05-13 Kl: 10:03:21 | I kategori: Vår vardag

Ska sticka iväg till jobbet strax.
Gårdagens pass var ett helvete, dagen gick långsamt och det var dålig försäljning och väääldigt krångliga kunder. Skulle behöva en johanna som kan liva upp stämmningen lite :)

11 - 18 idag fort hem och slänga i sig nå käk för att sen bege mig mot bion, ska se på änglar och demoner ikväll med några brupper. Ska bli kul, hoppas filmen är bra oxå.

Imorgon är jag ledig och på eftermiddagen är det dags för första färäldraträffen, spännande. Vet några som blir i samma grupp iaf, hoppas man kommer bra överens med någon vänlig själ. Det ska bli jättespännande iaf :) Mycket som händer nu, lillen sparkar på som bara den och man känner utifrån också, så himla mysigt. Skulle inte vilja byta liv med någon. Detta är det bästa som någonsin har hänt mig, finns ingenting som kan beskriva känslan att bära på ett barn.

Måste kila nu, hörs!

Pussar till min älskling!
Kommentarer
Postat av: Frida

Hej vännen! Så kul att läsa hur det går framåt :) Och vad kul med hus!! :D Var bion bra?

Puss och Kram!

2009-05-14 @ 08:28:38
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Sis

Hej!! Hur e de? Hur va bion?? Vill se den oxå. Önskar ja bode närmare :( Glöm inte skicka kort på magen då ja inte får va nära å känna :) Saknar dig!!! Puss

2009-05-14 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback