Radhusägare

Publicerat: 2009-06-10 Kl: 09:11:12 | I kategori: Vårt hem

Nja, inte riktigt än, men inte långt ifrån.
Har ju fått tillgång med nyckel och skrivit kontraktet men nu är det bara sista etappen kvar. Betalningen såklart. Kl 10 på torsdag ska vi ses allihop på banken. Ska bli så skönt att äntligen få äga huset!! Igår var vi där i tre timmar, jens och nicke hann riva hela köket och jag och mamma rensade massa på gården, så idag har jag vääääärldens foglossning.

Värt att nämna oxå är att jag var hos sjukgymnasten igår och fick låna ett bälte. Tänk hur ont jag hade haft nu om jag inte haft bältet, huuua. Hon tyckte jag hade rätt stora problem och jag kunde komma tillbaka om inte bältet hjälpte något så skulle jag få prova en TENS-apparat som skickar ut elektropulser på huden som ska verka smärtstillande, verkar coolt. Då kan man även få ta med den till förlossningen, vore inte helt fel.

Bilder på huset kommer, har på kameran men just nu ligger jag utslagen i soffan och orkar inte lägga in bilder, haha. Den som väntar på nåt gott.. eller.. hm, det är ju inte så himla mkt att se nu iofs men det blir fint.

Hungriiiig.. kanske ska ta och fika något.
Återkommer senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback