Jag älskar dig!

Publicerat: 2009-01-13 Kl: 11:06:02 | I kategori: Vår vardag

Niclas Åberg Olsson..
Du har fått mitt liv att vända, trodde aldrig jag skulle kunna bli såhär lycklig som jag är med dig. Min fina pojkvän! Du får mig att känna mig älskad och behövd. När jag är lite deppig så vet du precis hur du ska göra för att få mig glad igen. Du känner mig bäst och jag vet att du alltid står bakom mig och stöttar mig, det är kärlek.

Jag älskar dig så oändligt mycket, dig vill jag dela min framtid med!!



Underbarare får man leta efter.. tur vi fann varandra <3

PUSS på min baby!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh börjar nästan grina då ja läser inlägget! så glad för er skull!

2009-01-13 @ 20:56:47
Postat av: krullan

Åh! börja nästan grina då ja läser inlägget! Så glad för er skull!

2009-01-13 @ 21:00:10
Postat av: Ida

Men gud vad sött!! :) Hoppas de fortsätter lika bra i evigheter allra minst ;D

2009-01-14 @ 15:24:33
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback