Update! ;)

Publicerat: 2009-02-04 Kl: 10:44:47 | I kategori: Vår vardag

Seg uppdatering igen.

Skyller det på designen jag gjort, all min lediga tid har gått åt till den ;) När man inte grejar med sånt så mycket så glömmer man och det går kasst. Men till slut så går det ju iaf.

Idag ska iallafall jag och zandra simma! Väntar på att hon ska ringa mig nu. Ringde nyss och väckte henne ;) Själv har jag varit vaken sen 8a, kul va? På min lediga dagvaknar jag i ottan, jippie.

Sen ikväll blir det filmtittning här hos mig och nicke! Han ville dock inte vara hemma ;p det är ju förståerligt, haha. Blir iaf 3 saror hittills, zandra visste inte om hon skulle komma och sossan kommer nog förbi vid halv 9 nån gång. Kuligt värre!

Har hänt massor av grejer i dagarna men inget som är värt att nämnas! Så nu blickar vi mot framtiden! :)

PUSS nickebaby! Älskar dig grymt :)
Kommentarer
Postat av: krullan

oho du har också och simma,skönt=) va fin designen blev=) vi ses ikväller tjoo

2009-02-04 @ 14:03:47
Postat av: Sara

Jag är hängiven! ;P ja, det kanske han vet. Får kolla med honom!

2009-02-04 @ 15:12:03
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag såg det nu, blev fn fint =) säg till när du har lust att "fixa över den" =)

2009-02-05 @ 12:19:02
URL: http://malinkullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback