Hum

Publicerat: 2009-04-18 Kl: 09:57:13 | I kategori: Vår vardag

Tydligen går det inte att kommentera här hos mig.
Tråkigt, trodde ju att folk hade blivit för lata för sånt, haha.
Men man skriver ju hellre om man får kommentarer och sånt.

Natten var så sjukt jobbig. Kan börja med att jag åkte hem till pappa och käkade med han när jag slutat, sen såg vi på lite program tillsammans och mamma kom även. De är kattvakt till smilla, systers katt. Och hon har blivit en helt annan katt. Hon har aldrig varit nå vidare social eller nåt men nu hoppar hon upp brevid en i soffan och vill gärna bli klappad, gosen. Iallafall, åkte hem vid 11 och tog ny bilen eftersom pappa var klar med den. Vid halv 1 ligger jag i sängen med datorn på magen för jag har svårt att somna när inte baby är hemma. Då hör jag massa pipande.. Jaha, ut på balkongen och titta om det är bilhelvetet. Hör en himla massa röster och jovisst, det var vår bil!! På med nå kläder och ut och slå av larmet, och kuta tillbaka till lägenheten rädd som fasen, haha. Men nu till frågan! Varför vara framme och peta på andras bilar?! För jag vet att det var så det gick till för larmet har ju inte gått nå mer inatt. Tänkte att det kanske var så hård vind att nåt flög på bilen men näe..

Sen kunde jag inte somna för jag bara lyssnade efter det där larmet, tillslut hade jag ändå somnat, med kläderna på, mobilen i handen och datorn brevid mig. Gubben! Jag saknar dig sååååå.

Är på lite bättre humör idag då jag såg att ett radhus vi spanat på finns till salu nu, vill ha ;)
Ska boka tid för att komma och kika på det. 3 rum och kök och en hyffsat stor tomt ändå.

PUSSAR till min skoterdåre! vi vill ha hem dig hjärtat
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback