Härligt väder

Publicerat: 2009-04-14 Kl: 09:39:47 | I kategori: Vår vardag

Gud vad underbart väder, det slår säkerligen thailands väder med hästlängder ;)
Alldeles vindstilla och vår termometer visar 14 grader (dock i solen), men så underbart vårväder. Inge mera snö nu va? snälla. Då skulle man bli lite snopen minsann.

Igår var det jobb på schemat, lite tråkigt att gubben hade långledigt fredag, lördag, söndag och måndag så är jag dum och tar på mig pass både fredagen och måndagen. Det blir ju pengar, man får se det så. 100% OB det är inte illa det. Helgen hade jag ledigt fastän folk tjatade på mig att jag skulle jobba, men nepp, jag var stenhård och tyckte jag var värd en ledig helg för en gångs skull. På lördagen kom nickes syster + sambo ner för att vi skulle ta en repa i birsta. Innan vi for plockade vi upp mina syskon + mia för att skjutsa dem till tågstationen, de är dum nog att åka utan mig till thailand! :( Näe förlåt, jag vet att ni kommer ha det toppenbra, njut så mkt ni bara kan.

Sen blev vi tjejer smått hungriga så vi stannade på texas i sundsvall och käkade buffé, supergott. Efter det så blev det babyproffsen och barnenshus, kikade på barnvagnar. Var hur kul som helst, vi som inte ens var inne på trehjuingar tyckte att dem var smidigast att köra och skulle mer än gärna ha en sån. Men jag vet inte hur dem funkar på vintern? Jag fastnade iaf för en emmaljunga modell, tittade på den på både babyproffsen och barnenshus, blev kär men niclas sa ifrån. Den var för låg för honom och det förstår jag ju, inge kul att få ryggskott varje gång man ska ta upp lillen. Ska ner nån gång framöver igen för vi vill känna och klämma igen och sen beställa snart! :)

Nu ska jag ta och duscha och sen göra nån gó frukost, köpte massa gotta igår.
På tal om igår så drog vi även en storstädning, började med lite dammtorkning, sen dammsugning, golvtorkning, tvättning och byte av sängkläder. Vi möblerade om litegranna också, det är så sköönt att kliva upp och känna hur gott det luktar i hela lägenheten och inget damm som kittlar en i näsan.

KYSSAR till min góa sambo! Jag älskar dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback