Hallåj!

Publicerat: 2008-06-29 Kl: 09:44:49 | I kategori: Vår vardag

Sitter här och äter frukost, macka och mangoyoghurt.
Redo för en ny arbetsdag, hoppas den går lika bra som igår.
Så himla rolig dag, mycket folk som kom i omgångar, inte i klumpar som de brukar.

Efter jobbet åkte jag till maria i tron om att jag var jättesen men inte då, jag var först ;)
Så det blev en timmes väntan på alla andra och sen drog partyt igång, haha.
Ganska kul att vara den enda nyktra ibland, man får höra roliga grejer som man inte tänkter¨på när man är onykter.

Men på onsdag blir det kanske ut en sväng för min del. Antingen att vi går på gennys eller åker ner på gatufesten, gratisdag på onsdag och amy diamond spelar faktiskt! haha! Så tjejer, om ni vill vara med så är det bara att hojta till.

Och en sak till, Sex and the city filmen är så himla braaa!!

Kommentarer
Postat av: Alxandra

Haha jo jag är lite dålig på det där med uppdateringar, har aldrig tid att sitta vid datorn känns det som, men snart flyttar jag och kommer ha tråk där hemma, så då blir jag nog bättre på det;p

2008-06-29 @ 22:12:59
URL: http://dixii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback