Ännu en dag avklarad

Publicerat: 2008-07-08 Kl: 21:03:28 | I kategori: Vår vardag

Och visst gick det bra på service! alla var så glada och trevliga så..
Hade tydligen blivit en liten rush där när jag tog lunch, bra tajmat av mig!

Är ledig imorgon så jag hoppas på kanonväder då.
Om någon vill umgås är det ju bara hojta till.

Följer dock inte med ut imorgon, känns tråkigt då jag ändå jobbar dagen efteråt.
Hade hänkat om det bara var mina tjejer men nu skulle det visst med mer folk, de blir så jävla drygt med alla frågor varför man inte dricker osvosvosv.. de dricker ju minsann fast de jobbar dagen eferåt. Men ni kankse inte kör bil ner till birsta dagen efteråt, det sista jag vill tappa är mitt körkort för då är det hejdå jobb! Vägrar åka buss!

Och vad har tagit åt dig då?! du gör mig ledsen..
Kommentarer
Postat av: Sara

Lesseniögah? ;(;(;(

2008-07-10 @ 13:00:55
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback