Jag lever..

Publicerat: 2008-12-08 Kl: 08:21:11 | I kategori: Vår vardag

Inte haft tid att uppdatera nåt..
Har haft fullt upp med att ta igen allt jag missat med baby ;)

Annars har jag börjat jobba igen, har gått bättre än förväntat! Lördagen var verkligen jätterolig att jobba :D Först kom krullan för att kika på en mobil så då fick jag prata lite med henne, sen kom sarab medans jag stod med världens roligaste kund. Sara vart med i säljsamtalet och hjälpte mig att styra, skitkul! Min kund berättade även att hon skulle ned till Ban phe, hon kände tydligen nån där nere, världen är liten :) Sen kom baby, fasen vad glad jag blev! Det gjorde min dag!!

Sen på kvällen åkte vi till maria för nu är cirkeln sluten, alla tjejer är äntligen 20bast. Hoppas du blev glad över dina presenter och vi måste ta en filmkväll, check?;) Var jättekul att se jannike, zandra, elin och maria! Var ju trotsallt nästan 5 veckor sen man såg dem, fytusan vad länge!

Hua, nu ska jag kurera mig för jag har faktiskt blivit jätteförkyld, så drygt!

PUSS nicke
Kommentarer
Postat av: Frida

Äsch då, någon stund får hon faktiskt lov att undvara för oss :p

2008-12-08 @ 14:31:06
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha Ja vi måste ta och styra en filmkväll :P Var det på teatern bra? =)

2008-12-08 @ 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback