Klättring i skule!

Publicerat: 2008-08-26 Kl: 21:47:06 | I kategori: Vår vardag

Kom precis ut efter en välförtjänt dusch!
Sitter med hårinpackning i håret nu, tro fan jag måste göra de lite oftare och kanske ta och klippa mig.
Håret är så jäävla slitet nu, inte undra på att det aldrig blir längre liksom, ussch, äckel hår.

Jag och anna var iallafall och klättrade i skule, hennes pojkvän jobbar där och han är klättrare.
När vi kom dit började det regna lite smått, toppen tänkte jag då det är första gången jag klättrar nu skulle det ju bli halt och jävligt. Fick låna en regnjacka och sen stack vi för att klättra vita leden (den enklaste) haha, det var väldigt halt på vissa ställen och riktigt jobbigt för benen. Men det var kul, vi bestämde att vi ska göra det igen nästa vecka :) Inte vita leden dock, blir röda då (myyycket brantare) shiit, fårse hur det går, hoppas att det inte regnar den gången då.

Vi satt och och vilade när vi var halvvägs upp och då klättrade linus ikapp oss, rapp rackare det där.
Fotade utsikten lite granna och drack vatten och sen fortsatte di uppåt.

Vägen ner var nästan jobbigast, klurig stig och ah nedför, haha. Vi stannade till vid den omtalade skulegrottan och anna sa att jag inte skulle ha så höga förväntningar på den. Förstår varför hon sa så, den var i det minsta laget må jag säga.

     


Snygg hjälm, jag vet!

Blev skitsvettigt efter ett tag så jackan åkte av..

Nu blire till att hoppa i säng eller kankse lopplådan(?), döslut i varje liten kroppsdel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback