Pa Koh Samui - Köttsåret!

Nu ar vi ANTLIGEN framme! Eller vi har varit har i 2 dygn nu.
I bangkok var tanken att vi skulle ta ett plan ner till hat yai for att sen ta en bat till on Koh Lipe. Blev inte riktigt sa eftersom att planet var fullbokat och vi orkade inte vanta sa vi spontan-bokade en biljett till Koh Samui klockan 05.oo och planet gick 06.oo, var bara att kuta till planet kan jag tala om. Kul som fan var det, inte alls planerat.

Nu har vi ju som sagt varit har (lamai) i 2 dagar och visst det ar ju fint men det marks att det ar en turistort. Thailandarna ar varre an turkar, sa jakla jobbigt. Sa imorgon drar vi oss vidare, iallafall till en annan del av on.

Det enda vi gjort hittills ar att sola, bada, atit gott o allt som hor till.. Jag och sossan har varit hurtiga och gatt promenad varje dag, deni. Idag har det aven regnat en snutt, som tur gick det over ratt fort.

Ni kanske funderar pa vad som menas med overskriften, kottsaret. Vi har haft den forsta olyckan har pa semestern, jag rakade sparka in foten i en sten, blev ett mysigt sar.



Nu later jag bilderna tala for sig sjalva, ENYOJ! 

                                 

Och svar till maria, igen: Uppdateringarna kommer inte komma sa tatt inpa eftersom vi inte har nagat internet i vara bungalows, det kostar sa mkt, billigare pa i-net cafe och har vill man ju inte sitta varje kvall direkt.

Mamma: gar jatte fint!..och ja gar aldrig ensam, inte anns pa toa kanns d som. Men d e lugnt an sa lange! kanns inte riktigt verkligt att vi ska spendera en hel manad har just nu! Sa jakla skooooj! ;)  Puss Puss..saknar er hela famijen a dig gubben! LOVE⁄ sandra

Kommentarer
Postat av: Frida

vad avundsjuk jag blir när jag ser er sola och njuta på bilderna. njut riktigt av tiden nu!! väntar med spänning på nästa inlägg!! :D:D

2008-11-04 @ 21:35:28
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: elmin

Man behöver väl inte säga "hoppas ni har de bra" för det ser det ju verkligen ut som ni har det:P Själv jobbar jag 6dagar denna veckan, å är inte alls avundsjuk på er som får vara där å njuta å vila varje dag haha. Saknar er iaf å hoppas att ni verkar ha de lika bra i nästa inlägg som kommer upp:)

Puss Love you girls!

2008-11-04 @ 23:11:33
URL: http://elminh.blogg.se/
Postat av: cq

Koh samui var vi på förra året, åk till chaweng, jättefin strand där! / cq

2008-11-05 @ 00:15:30
Postat av: Mamsen

Hej Sandra! Läste d fina du skrev, tack goa, blev mkt lugnare:). Sms:ade dig nyss med. Ha d så himla roligt o var rädda om er alla! Info om er nya resväg snart, så jag vet var du är. PUSS o KRAM från oss alla! Patricia säger just nu - Ha det bra Sandra o pusskram. Vad gör du? Har du det bra på stranden?:)/Mamma o Patricia

2008-11-05 @ 12:12:38
Postat av: mamma lena

Jag har fått tillbaka min data,Peter har lånat din. Ni verkar ha det bra alla förutom din lilla tå kolla bara så den inte blir infekterad. Hoppas att höra av dig snart.Många pussar från mamma.

2008-11-05 @ 12:14:06
Postat av: Sis Tina

Å va ja vill va där ni e :)Skönt att resan gick bra.

Njut riktigt mycke. Ta mycke kort så ja får drömma mig bort när ja sitter här framför datorn. Ha de jätte bra. Hörs snart. Puss å kram Sis

2008-11-05 @ 18:05:56
Postat av: sawja

Det ar ingen fara med min ta! Den repar sig! Vad bra att du fatt tillbaka din dator mamma, jag ringer imorgon nar vi ar framme pa koh lipe. Vi tar massvis med bilder men det tar sa lang tid att ladda upp sa vi lagger upp de basta iaf. PUSS-KRAAM.

2008-11-06 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0