Känner oss som hemma

Vi har det bra, jävligt bra.
Det är så himla skönt att vara på ett och samma ställe ett längre tag. Kunna slita upp hur mycket grejer man vill ur väskan och slippa tänka på att grejer kan bli snodda av städpersonal osv.

Just nu är det bara jag som är vaken, som vanligt den här tiden på morgonen.. Även fast jag la mig sist, haha. De sa att jag skulle väcka dem i tid så jag tror jag ska gå och kasta lite vatten på dem efter jag skrivit klart detta.

Igår var vi på Kim beach igen, han ä så gó han som jobbar där. Ger oss gratis vattenmelondrinkar och när sarab inte gillade maten så fick hon en ny portion. Jag tror att han är så snäll för att första gången jag var här så hamnade vi i en likten dispyt, nog om det, haha.

Efter solningen drog vi direkt in till marknaden i ban phe, hittade iallafall en tröja, var inte så stort utbud iår.. Men ikväll smäller det, då ska vi in till rayongs marknad, den är bra jävla mycket större. Synd bara att vi har en tid att passa efter marknaden. Klockan 7 ska vi bli bjuden på buffé här i baren av pappa, ska bli gott att få frossa i mat (som att jag inte gjort det på hela resan, haha)

Måste bara dela med mig av när sossan pratade i sömnen herromnatten:
Sossan: Hallå? Är det nån här med mig?

Jag och krull: Eh joo vi är oxå här.

Sossan: När tänkte de släppa ut oss då?

Jag: Haha wooot?

Sossan: Ja när tänkte de släppa ut oss, det är ju så trångt.

Sossan: Vart är dörren?

Jag: *lyser på dörren med mobilen*

Sossan: Jaha, vi är bara i sovrummet, trodde vi var inlåsta i en van.

Skrattade lagomt då, hon är söt!!

                             





Kommentarer
Postat av: Sis Tina

Snacka om att ja e avis på er... Längtar till Thailand så himla mycke. Här e de -3 grader kallt nu på morgonen. Glad att ja har bytt däck för de ser halt ut eftersom de regnade i går kväll. Hoppas ni hittar lite roligt på marknaden. Sköt om er. Puss å Kram

2008-11-21 @ 06:27:51
Postat av: Malin

Heej :) Gå in på www.rut&karl.se så ska det funka och om det inte gör det så får du skriva igen så kan jag boka en tid åt dig :) Kram!

2008-11-21 @ 11:09:47
Postat av: Robbin

hahaha!

nu vet ni hur jag ha de!

Sandra har ju vunnigt "säga sjuka saker i sömnen VM" 3 år i rad nu..!

Hälsa min ängel iaf!

mvh

/Robbin

2008-11-21 @ 13:30:52
Postat av: mary

Hahah ååå söt sandra.. härligt ni har det =D Här hemma är det minusgrader men skönt nog ingen snö.. :) Imorgon ska jag och elin ut och värma upp stan inför er hemkomst :D puss!!

2008-11-21 @ 21:31:22
URL: http://miamariamaruska

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0