Hårfön & Plattång

Hejsan svejsan från värmen.
Nu sitter jag i pappas hus och väntar på de andra jäntorna. De är i vår lägenhet och gör sig iordning. Min mor, far och moster har kommit hit nu oxå. Eller de kom igår egentligen. Så nu till min stora glädje såg jag att de har med sig plattång och hårfön. Vi har plattat håret en gång på två veckor, katastrof.

Men nu har vi fri tillgång till dem. Så himla underbart, nu får man se normal ut i håret oxå. Tror tjejerna kommer bli skitglada när jag berättar den stora nyheten ;)

Idag har vi varit borta på Kim Beach och solat. En av grabbarna där kände igen mig sen tidigare och bjöd oss på massa frukt osv. Väldigt trevligt var det. Från början var det olidligt varmt men sen kom det massvis med moln. Vi fick iofs färg men solen får gärna vara framme för min del.

Nu ska vi platta håret och sen dra och käka.

Tack för kommentarerna, skitkul att såpass många hittat hit.

Robbin: Sandra får tyvärr inte åka hem tidigare för mig, hon blir kvar med oss, haha. Hon saknar dig också.
Fredrik: Jajamen, vi har det toppen. Haha, ska hälsa de om jag kommer ihåg. När ska du hit?
Elin: Det är taxibilar, skitsnygga. Dock hade de parkerat lite tokigt :P miss u too


PUSSN


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det var himla synd faktiskt.. Men som sagt, underbart ändå! Vad ska ni göra den sista tiden nu då? Ut til Koh Samet något? Dansa loss till den tatuerade thailändaren? :p Kram!

2008-11-20 @ 07:30:38
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaha, vad tråkigt.. Ja, vi var där, fast nu kommer jag inte ens ihåg vad det heter.. Vi bodde på nåt som hette blue lagoon eller liknande, skitmysigt var det! fast mitt ute i ingenstans. Jag tycker absolut att ni ska ta en tur upp till vattenfallet som ligger i mitten av ön, dock kunde man inte bada under det eller så men det var ändå en mäktig lite utflykt. Vi gick dit. Sen var vi på elefanttur och badade med elefanten men ni kanske redan gjort något sånt? Och så en dag var vi på snorkeltur, till de där småöarna runtomkring, det var också coolt.

2008-11-20 @ 15:07:57
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: mary

Tack så mycket :D Känns jätte ovanligt men de är kul med något nytt =D lugg har jag också men vet inte riktigt om jag är en luggtjej :P

snart kommer ni hem, vad jag längtar!!=D hur är allt? hänt något spännande ? kram!

2008-11-20 @ 20:42:21
URL: http://miamariamaruska

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0