Ban Phe - Dag två

Idag är jag uppe med tuppen (som vanligt), de andra sussar så fint så.
Fick sån fruktansvärd huvudvärk igår så jag fick lov att däcka av rätt tidigt och sen ville alla andra oxå sitta vid datorn så det blev inga bilder. Men tänkte att jag kunde passa på nu när de slummrar.

Igår när vi kommit fram så slängde vi oss direkt i poolen, var så underbart skönt.. Vi har ju bara badat pool nån enstaka gång på hela resan så där låg vi och sprattlade ett bra tag. Orkade knappt ligga och sola något eftersom det var ett tag sen vi gjorde det så vi gick runt området och kikade, sen ner till stranden oh tog varsinna drinkar, helt underbart. Sen passade jag på att tvätta all min smutstvätt, hur skönt var inte det då?! :D På kvällskvisten drog vi in till city och handlade frukost och gick på en marknad som är varje måndag och torsdag.


Idag blir det väl ungefär samma, sola, bada, dricka och äta gott ;) Ska fixa oss några moppar oxå så vi kan ta oss någon stans, bor ju en bit ifrån allt roligt.


                         
 

Lite blandade bilder från krabi, bangkok och här i ban phe..


Kommentarer
Postat av: Frida

Ah, vilken tur :) Jaa, Lipe är nog den finaste platsen på jorden helt enkelt! Just det här att vattnet är så svalt och skönt också!! Synd det där med pengarna, rackarns tjuvbussar! Idag är det frost ute här, bävar mig för att gå utanför dörren faktiskt.. Kramar!

2008-11-18 @ 07:13:50
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Robbin

hej på er.. hoppas ni ha de bra allihopa!

ser inte så jobbigt ut iaf!

Tyvärr så är de så att sandra är nog tvungen att avbryta resan tidigare... Pga att jag saknar henne aldeles för mycket...

/Robbin

2008-11-18 @ 18:12:41
Postat av: Fredrik Halvarsson

Hej sara! Ser ut som ni har skitkul! Vill bara säga att hälsa gärna till Ingemar och Phailin från mig o säg åt dom att ja kommer ner nästa år igen o gör stan osäker! /Mvh

2008-11-18 @ 23:40:34
Postat av: elmin

Dom rosa bilarna måste ju bara va gjort till mig haha, vad äre för nåt taxi bilar eller nå reklambilar eller?



Puss miss u

2008-11-19 @ 09:57:03
URL: http://elminh.blogg.se/
Postat av: Mikka

Hej sara! oj så roligt ni ser ut att ha:) själv sitter man här i kalla härnta med JÄTTE MKT snö och är sjuk:( synd dedär me pengarna, jäkla tjuvar!:@

Kramar från Mikka:) dom andra hälsar oxå btw ;;

2008-11-20 @ 21:17:18
URL: http://Mikka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0