Nya grejer!

Publicerat: 2009-01-12 Kl: 09:16:26 | I kategori: Vår vardag

Nu har jag köpt två nya lekkamrater.
Den första är ju datorn som ni sett några inlägg tidigare, är supernöjd med den!
Igår fick jag erbjudande att köpa en mobil jag spanat på ett tag, för 500kr. JIPPI, visst köpte jag den allt. Den är lite krånglig och enhandsgrepper är ju bara att glömma, men den är fin ;)

Samsung F480



Undra om jag har blivit nån slags samsungfreak..

Snart tänkte jag kliva upp, åka och sola en sväng.. Invänta bubben som ska äta lunch med mig såklart! Sen tänkte jag ta med zandra på en stadsrunda.

Ikväll är jag och baby bjuden till Sarab på födelsedagsfika! Ska bli mysigt.

PUSS Nicke

Kommentarer
Postat av: Mia

vilken najs :D

2009-01-12 @ 11:38:39
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback