Prinsessan

Publicerat: 2010-04-01 Kl: 08:59:58 | I kategori: Joline 6 månader - 1 år





Såhär mysigt har min prinsessa det för tillfället!
Man blir ju så himla lycklig när man går in och tittar till henne, hon är ju så himla fin, mitt barn.
Jag har det så jäkla bra alltså, är så himla tillfreds med livet. Kunde inte fått det bättre.

Hon har dock vaknat två gånger inatt och grinat jättemycket, sista gången fick hon nässpray och sen har hon sovit hur bra som helst. Tycker så synd om henne, nu har hon varit förkyld/sjuk i tre veckor. Hostan är mycket bättre men hon är snorig som tusan och på nätterna blir hon täppt. Vad är det för fel? Lillgumman..
Kommentarer
Postat av: alex

hejsan!

jättebra blogg! jag undrar, vart har du köpt sängaveln? letat efter en sådan nämnligen!

2010-04-02 @ 13:25:05
Postat av: Snart pappa.

ååh en mammablogg! :) jag inspirerar mig av mammabloggar nämligen. Här ska jag börja följa! Hoppas du har fått en bra start av veckan.

2010-04-05 @ 12:04:10
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har sökt uppe på halkbanan :) En kontors tjänst. Så det är bara att hoppas på det bästa :)

2010-04-05 @ 15:45:43
URL: http://malinkullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback