Ban phe - Hände en grej

Sen uppdatering igen men återigen den som väntar på nåt gott..
Vi tog ju oss från krabi till bangkok och sov där två nätter och nu är vi äntligen i pappas hus i ban phe. Vi ska lyxa till med att tvätta alla kläder och sova ut. På väg till bangkok så blev vi rånade på alla våra pengar och sarab blev av med wsin kamera, kanonkul.

Fyfan vad hemskt det var när vi upptäckte att pengarna var borta, vi skulle betala hotellet i bangkok och sossan skulle lägga ut för alla. Dock var pengarna borta och jag trodde att hon shoppat upp dem eller hade dem på annat ställe så jag började rota i min väska. Hade dem på ett jättesäkert ställe och inget annat i väskan var rört. Nepps, dem var oxå borta. Då kom krullan och hon hade lås på sin väska så de pengarna borde ju va kvar tänkte vi, icke sa nicke. Allt vart borta!!! Skickligt gjort... Tur vi inte hade så mýcket kvar..

Ska hoppa in i duschen nu, skriver ett till inlägg senare (kanske) och då blir det lite mer bilder.
Tycker att ni var skitkass på att kommentera på föregåenge inlägg, kom igen nu.

Saknar nickepicke! :(


Kommentarer
Postat av: elmin

Jag är sur på er allihopa som inte kommit hem än, så ja vill inte kommentera era dumma bloggar;)Meen vafan ja offrar mig väl då:P Miss u hun, fyfan va ja tänker umgås när ni är hemma. Då finns det inga ursäkter. Sådeså!



Dethär med att ni blivit rånad låter ju helt sjuk. Äre alla pengar ni hade eller har ni kort med er så ni kan ta ut pengar? shiet va hemskt.



Kom hem nu, puss

2008-11-17 @ 19:26:20
URL: http://elminh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0