Efterlyser

Publicerat: 2012-05-04 Kl: 11:19:45 | I kategori: Vår vardag

Jag är ute efter en sekretär till vårt vardagsrum. Där jag ska ha datorn och räkningar oså :-) men den ska såklart se ut på ett speciellt vis, det är de som är det svåra.

Ska gå i samma stil som vår tv bänk med lite högre svängda ben. Den kan vara omålad eller målad, det spelar ingen roll!

Så om ni ser någon sån på en loppis eller om ni vet av nån som bara står och skräpar, tveka inte att höra av er!

Jag hoppas jag hittar en snart :-) det är det som är charmen med äldre möbler, det är inte alla som har dem hemma!

Här kommer bilder jag hittat på Google, så vill jag att sekretären ska se ut.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Sekretären du söker påminner om den Frida har.

Det ska finnas en till liknande......

Vet inte var?????

Kanske i Hanaberg ;)

Ska kolla med mor och far.

2012-05-05 @ 20:00:29
Postat av: Marica

Finns en jättefin sekretär på blocket 500:- i svall! :)

2012-05-07 @ 06:59:58
Postat av: Anonym

Finns en liknande på erikshjälpen i stan!

2012-05-16 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback