Yey

Publicerat: 2012-03-18 Kl: 07:56:38 | I kategori: Vår vardag

Turen har vänt!
Har hittat garderob till lillens rum på blocket och den fanns kvar, så vi ska åka och kolla så fort mina älsklingar vill vakna bara;)

Idag vid 12 ska jag, syster, mamma & svägerskan Malin iväg till hennes mor på seans! Ska bli väldigt spännande.

Medans vi är borta ska nog min bror vara här med sin son och Nea ska också vara här :-) så joline och hon kan busa. Nea älskar jolines lilla hus på hennes lekrum, så sööt!

Sen när vi kommer tillbaka hoppas jag att grabbarna kan köra ut två garderober och våran gamla säng till mammas stuga. De står just nu i det blivande bebisrummet så det måste bort :-) ska börja fixa där inne så fort de försvinner.

Om vi köper garderoben på blocket vet jag vad jag kommer göra ikväll :) hänga och vika bebiskläder! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback