V 38 och sista jobbdagen

Publicerat: 2012-03-31 Kl: 15:51:47 | I kategori: Gravid med Milo

Idag går vi in i v 38 och jag har jobbat mitt sista pass på minst sex månader iallafall.

Har haft en jättebra sista jobbdag, städat undan alla mina papper. Fixat lite extra mycket i utställningen och bara haft trevligt. Goa glada kunder och härligt väder blev det ju till slut.

Har börjat få ont i fötterna som tusan. Är lite svullen och det sticks och pulserar i dem.. Men annars mår jag bra som vanligt :-) förkylningarna är nästan borta med! Tack gode Gud! Har riktigt ont i högra revbenen dock. Men det är inte långt kvar nu så jag borde stå ut :) tycker han kan lägga sig lite längre ner så jag slipper ha hans rumpa under mina revben!

Igår bäddade jag i ordning spjälsängen och gudis vad mysigt det blev. Vill ha klart hans rum snart så vi kan möblera där. Ska nog ta och jobba lite där imorgon. Om vi inte är ute på gården och grejar om det blir fint väder.

Joline ska få sin Studsmatta imorgon :) får leverans av min kollega som vi fick köpa av! Undra hur glad hon kommer bli?:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback