V 37

Publicerat: 2012-03-24 Kl: 16:22:42 | I kategori: Gravid med Milo

36 fulla veckor och inne på den 37de. Hugedamig vad fort tiden går.

Har börjat med järntabletter nu då mitt blodvärde var dåligt, behöver tydligen lite bättre värden inför förlossningen.

I veckan har det varit superjobbigt att jobba. Varit trött och superförkyld! Men idag gick det bra :-) var sjukt mycket folk så nu har jag ont i fötterna istället.
nu är det 5 arbetsdagar kvar..

Gjorde gipsmage i torsdags. Vad liten den blev :) känner mig jättestor men de flesta säger att den är liten och blir chockade när jag säger hur många veckor det är kvar.

Snacka om att man längtar nu, dock inte till själva födandet! Det skippar jag gärna ;) tänk att få snusa bebis hela dagarna! M Y S <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback