Ullared!

Publicerat: 2012-03-03 Kl: 23:57:33 | I kategori: Vår vardag

Hej hallå!

Just nu så ligger jag och ska sova i en stuga långt ner i Sverige! Igår morse vid 7 tog 9 tjejer från Härnösand en hyrbil ner mot Ullared för en jäkla massa shopping! Kom fram vid 6 tiden och gick genast in en sväng för att reka lite inför morgondagen. Sen åkte vi för att checka in i stugan, blev läggdags tidigt eftersom vi skulle hänga på låset morgonen efter.

Kl 7 var vi inne på Ullared! Alla med varsin vagn. Delade upp oss i mindre grupper och påbörjade shoppingen :-) träffades vid lunch allihopa i restaurangen och efter det lät vi vagnarna stå på parkeringen och gick på några affärer utanför för lite ombyte. Saknade fort vagnarna och gick tillbaka tull Gekås;)

Tror vi kände oss rätt nöjda vid 3 halv 4 tiden på eftermiddagen! Fy tusan vad mina fötter värkte då! Höggravid som man är :-) vagnen var rågad och vi tågade mot kassan. Alla verkade nöjda med sina varor. Vissa spräckte budgeten och vissa var duktigare ;) en helt underbar dag!

Sen begav vi oss till stugan för att packa om påsarna! Middag vart det på pizzerian och sen melodifestivalmys i stugan :) imorgon blir det hemfärd vid 7 på morgonen då bilen ska vara tillbaka kl 6. Saknar min familj så otroligt. Vill hem och viss allt jag köpt :-) hoppas de blir glada! <3

Visar nog upp några inköp här i bloggen framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback