Snaark

Publicerat: 2012-03-12 Kl: 07:07:09 | I kategori: Vår vardag

Dotra ligger bredvid och snarkar så sött. Inte alls ovanligt att jag vaknar först i detta hus :-) ganska skönt att vara morgonpigg faktiskt. Dagen blir så mycket längre.

Idag är vi lediga och då ska vi försöka hitta gardiner till lillens rum. Har ju två tygaffärer i stan kom jag på. Har aldrig varit på någon av dem så det ska bli intressant. Ska försöka hitta lite stuvbitar i olika blå tyger att göra vimplar av med. Ska göra vimplar till joline med, har tänkt det sen sist jag var mammaledig. Ett bra tag sen alltså, har tyg och allting.

Köpte en ny klocka från jobbet i lördags, har spanat länge men nu slog jag till. Den är ju inte speciellt dyr för sin storlek. 1 meter i diameter. 790:-

Kommentarer
Postat av: Elin

men du dendär salmiakcremen lät ju riktikt otäck haha, huga! svinsnygg klocka förresten :D

2012-03-13 @ 23:31:25
URL: http://agneselmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback