Ledig-dag

Publicerat: 2012-03-07 Kl: 08:07:02 | I kategori: Vår vardag

Idag är jag & Joline ledig från jobb & dagis, så skönt!

Jag har legat vaken en bra stund men jäntan sover än, förstår inte hur länge hon kan sova. Nattar hon 8 varje kväll och nu är kl 8 på morgon och hon verkar inte ha några planer på att vakna. 12 jäkla timmar :-)

Den här veckan är fullbokad och det är ju alltid trevligt, saker att se fram emot. Idag ska jag byta gardiner i köket och i Jolines rum som jag köpt på Ullared. Lite besviken att jag inte hittade några till bebisrummet men det får bli sen nån gång. Vill ha pastellblå/babyblå med vita detaljer tex prickar eller nåt, får inte vara för mycket färger eller mönster. Tips? Kan sy själv om det finns enbart tyg!

Sen ska jag även gå igenom alla småkläder efter Joline idag. Blir till att spara vissa, kasta/skänka vissa & använda vissa till bebben :-) mamma kommer ut och hjälper mig som tur är annars kan jag tänka mig att joline far och sliter i allt som jag sorterat.

Imorgon är det jobb igen och sen på kvällen ska vi få träffa anna som är hemma över helgen. Kul tycker vi :-)

På fredag är det inbokat ett tillväxt ultraljud i Sundsvall, tror själv att det inte är nån fara men bättre att kolla för säkerhets skull. Kul att få se prinsen en tredje gång. Se hur mycket han växt sen v 18 :-)

Till helgen kommer Niclas syster m familj! Det ska bli såå mysigt :-) vi längtar! Blir inte lika ofta man hinner ses när både jag och Frida jobbar helger. Men snart är det sommar och joline kan träffa Tyra oftare, det vet jag att hon skulle älska. Mycket prat om "min kosin Tyra" här hemma;)

Kommentarer
Postat av: Frida W

Ohlssons tyger i s-vall har blått tyg med vita moln. Tror även dollar har det. Är dock osäker om det är gardin eller sängkläder :)

2012-03-07 @ 23:11:40
URL: http://findingbabyland.blogg.se/
Postat av: Malin

vadför ska du på tillväxt UL? har det hänt något?

2012-03-08 @ 14:54:45
URL: http://shedevilracing.blogg.se/
Postat av: Sara

Ohlssons tyger, vart ligger det? Birsta gardincenter måste jag åka och kika på :)



Sf-måttet hade bara ökat 1cm på 4 veckor, så därför :P

2012-03-09 @ 06:41:09
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback