Godmorgon

Publicerat: 2012-03-15 Kl: 07:20:09 | I kategori: Vår vardag

Både jag och gubben har blivit riktigt bra på att vakna tidigare på morgon. Vi kan nog bara tacka vår nya säng för det :-) man känner sig riktigt utvilad när man vaknar och oftast har man inte rört dig speciellt mycket på natten utan man vaknar som man somnat. Det är ett bra tecken på en riktigt bra säng, att man inte behöver snurra runt på nätterna.

Tre arbetsdagar kvar denna vecka, det går fort :-) imorgon ska vi äta ute med familjen, det blir mysigt. I helgen hade vi tänkt köra nå grejer mamma ska ha ut till stugan. Just nu står de i vårt blivande bebisrum och där hade jag tänkt börja måla när jag blir ledig :-) måste köpa en garderob/byrå till lillen snart för just nu ligger alla kläder i påsar eller kartonger.

Apropå det så kanske det är dags för BB-väskan att bli packad snart. På onsdag när jag är ledig kanske. Kan vara bra för nu vet man inte när han tänkt komma :-)

Det känns som lugnet före stormen i magen. Han har nog lagt sig tillrätta för de senaste dagarna har det spänt i ljumskarna och jag har haft den där "mensvärken" mot kvällen. Han har varit mer lugn än innan med. Känner såklart att han rör sig men absolut inte lika mycket.

Ska till BM på tisdag, får se om magen växt något då. Vet ju att han där inne växer iaf. Mitt SF-mått i vecka 30 var 28cm och i vecka 34 29cm. Så spännande att se om det dragit iväg nu eller om det står still..

Vet inte om det är denna gång man skriver förlossningsbrev? För sen är det ju bara ett besök till innan BF. Har ett besök bokat efter BF med men det hoppas vi inte att vi ska gå på.

Med Joline skulle vi till BM dagen efter hon kommit, på morgon så då fick vi ett jättegulligt grattis SMS istället. Det var kul :-)

Snart blir det till att göra ännu en gipsmage, är så tacksam att tjejerna fixade det till mig sist. Så nu har jag varit och köpt sidenband, ett rosa och ett blått.

Kommentarer
Postat av: Frida

Finmagen :)

2012-03-15 @ 09:31:35
Postat av: Sandra

Kul att göra sånna! :)

2012-03-28 @ 14:27:59
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback