Faster Sara <3

Publicerat: 2012-01-06 Kl: 08:41:28 | I kategori: Vår vardag

Igår blev jag faster åt en väldigt liten prins på 1900g och 42,5cm lång :) Idag hoppas jag att vi får se honom efter att jag slutat. :) Längtar!

Hade tänkt att Joline inte skulle följa med men dessvärre verkar vi inte ha någon barnvakt. Hon vart lite rädd när jag visade bild på honom eftersom han har sond och nåt i munnen eftersom lungorna inte är riktigt färdiga. Blir hon rädd får nån av oss gå iväg med henne.

Lillgumman vart så rädd när hon såg att jag hade plåster på fingret i onsdags eftersom jag tagit prover hos BM. 'men mamma, vad har hänt?!:('

Hon är så rädd om oss <3

Har tagit hem vaggan för nån kväll sen. Joline hann inte märka det då hon somnade mycket tidigare så jag bäddade iordning den så den stod klar när hon vaknade. Det första hon sa när hon vaknade: 'mamma, kolla! Vad är det där då? Lillebrors säng?'

Sen har hon provlegat där och den verkar OK ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback