Torsdag

Publicerat: 2012-02-16 Kl: 21:07:08 | I kategori: Vårt hem

Är ruskigt trött och slut i kroppen efter den här rackarns förkylningen. Fick hämta joline från dagis idag, hon hade varit missnöjd och klagat på att det gjorde ont när hon kissa. Så ska lämna in urinprov imorgonbitti. Lillvännen då <3 men hon har inte sagt nåt till mig. Imorse gick det bra och de gånger hon pinkat ikväll.

Nu håller gubben på i badrummet igen, börjar ordna upp sig med åsarna tydligen. Fallet ska vara på 2,5cm och innan var det ett bakfall mot tvättbänken på 2,5cm så de har fått höjt 5 cm för att fallet ska bli godkänt och fungerande. Sjukt att en snickare har gjort badrummet innan. Fusk fusk fusk! Men nu blir det rätt som tur är.

Har även hittat vår badrumsmatta nu. Blir ingen av de vi tänkt :) så kan det gå. Tog med mig prover hem igår från de två ynka leverantörer som finns och då hittade vi äntligen rätt matta. Ska beställa lite extra så vi har till lilla toan nere när vi gör iordning den. Jag är lite tråkig och vill ha samma stuk på båda toaletterna!

Blir en lite mörkare matta, skulle beskriva den som grå/brun/stenliknande. Jämförde med många andra gråa men de upplevdes nästan blåa och det går helt bort ;P white oak som vi funderade på var väldigt ljus och fick inte så bra kritik av två mattläggare så vi får lita på dem.

Till veckan åker gubben till borga och åker skoter, antingen på torsdagkväll eller fredagmorgon tills på söndag. Det unnar jag verkligen honom :-) han kommer få så kul. Hoppas han kommer hem välbehållen bara <3 och veckan efter det åker ju jag bort! Så tokigt det kan bli. Men snart är vi ju ledig alla helger tillsammans.

Här kommer en liten bild på golvet

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också solo nästa helg, lör-sön! Ska vi hitt på nå mys då kanske?:)

2012-02-17 @ 19:22:19
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa det gör jag gärna :-) vi kan ju hålla till här ute hos mig så jag kan lägga joline :-)

2012-02-17 @ 21:39:40
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Sara k

Nu hoppadetydlige Anton skoterturen för min skull så känns dumt om jag inte är hemma då! Inte oftare händer:) men jag hör av mig om de blir ändrade planer!

2012-02-19 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback